მაღაზიის გახსნა ბევრ სხვადასხვა ფაქტორთანაა დაკავშირებული. მას შემდეგ რაც შეადგენთ ბიზნეს გეგმას, გაივლით რეგისტრაციას, შეარჩევთ ფართს და ლოკაციას თქვენი მომავალი მაღაზიისთვის, აუცილებლად დაგჭირდებათ ინვენტარი სამუშაო პროცესის დასაწყებად.
გახსნისთვის უკვე თქვენი ობიექტი კეთილმოწყობილი უნდა იყოს ყველანაირად:
- განლაგებული უნდა იყოს თაროები და დახლმაცივრები სექციებისა და კატეგორიების მიხედვით
- დაყენებული უნდა იყოს სალაროს სისტემა მისი თანმხლები მოწყობილობებით, სასწორი, ტერმინალი, ნაღდი ფულის შესანახი უჯრა დ.ა.შ.
- დაინსტალირებული უნდა იყოს ისეთი გაყიდვების პროგრამა, რომელიც უზრუნველყოფს როგორც მარაგების მართვას, ასევე სწრაფ გადახდებს და საჭირო ინფორმაციას მიაწვდის მენეჯერს და მოლარეს და.ა.შ.
- მომარაგებული უნდა გქონდეთ საოფისე ინვენტარი, ქაღალდი, სალაროს ფურცელი და.ა.შ.
თუმცა, ეს ყველაფერი არ არის. იმისთვის, რომ არაფერი გამოგრჩეთ, ჩამოგითვლით იმ ძირითად საჭიროებებს, რაც აუცილებელია წარმატებული ბიზნესის დასაწყებად.
ინვენტარი პროდუქციის განსათავსებლად
თუ როგორ იქნება წარმოდგენილი პროდუქცია თქვენს მაღაზიაში, ეს დამოკიდებულია იმაზე, რა ტიპის მაღაზიას ხსნით და რამხელა ფართის გამოყენების საშუალება გაქვთ. მაგალითად, აქსესუარების, ტანსაცმლის მაღაზიას სხვა გათვლები სჭირდება მერჩენდაიზინგული თვალსაზრისით, სასურსათო მაღაზიას – სხვა.
ნებისმიერ შემთხვევაში თქვენი მიზანი უნდა იყოს, მომხმარებელს მიმზიდველი, საინტერესო და „ხელშესახები თარო“ შესთავაზოთ. რაც ნიშნავს, რომ თვალშისაცემ ადგილას იყოს წარმოდგენილი ის მთავარი პროდუქტები, რომლებზეც გაქვთ გათვლა რომ ბესტსელერი უნდა გახდეს, აუცილებლად მითითებული უნდა ჰქონდეს ფასი, ამისთვის კი ელექტრონული ან სტანდარტული ფასმაჩვენებელი დაგჭირდებათ და შესაძლებელი უნდა იყოს პროდუქტთან შეხება დაბრკოლებების გარეშე.
გარდა ამისა, ტანსაცმლის მაღაზიის შემთხვევაში ვიტრინის გასალამაზებლად დაგჭირდებათ მანეკენები, სარკეები, გასახდელი სივრცის მოწყობა, ან დახლმაცივრები, თაროები სხვადასხვა პროდუქტის განსათავსებლად, მაცივრები გამაგრილებელი სასმლისთვის – სასურსათო მარკეტის შემთხვევაში.
ნებისმიერ შემთხვევაში არ უნდა გამოგრჩეთ ურიკები ან ჩანთები მომხმარებლისთვის, რითაც შეძლებს სასურველი პროდუქტების ერთად მოგროვებას და სალაროსთან მიტანას.
საოფისე ნივთები
გარდა იმ ინვენტარისა, რაც მაღაზიის მთავარ დარბაზში უნდა განთავსდეს, ასევე საჭიროა კომპიუტერი, სკანერი, პრინტერი, ფურცელი, კალამი, ფანქარი და სხვა საოფისე ნივთები ობიექტის გამართული მუშაობისთვის.
არ უნდა გამოგრჩეთ იმ აქსესუარების შეძენა, რომელიც საჭიროა სისუფთავის შესანარჩუნებლად, ასევე სათავსოები თქვენი თანამშრომლებისთვის, ოთახი შესვენებისთვის, ყავა – ჩაის მოსამზადებელი საშუალებები.
უნიფორმები და სამკერდე ნიშნები, რაც მომხმარებელს საშუალებას მისცემს, ხალხმრავლობაშიც კი მარტივად იპოვოს თანამშრომელი დახმარებისთვის.
მაღაზიის პროგრამა და სალაროს მოწყობილობა
მაღაზიის ეფექტურად მუშაობის პირველი ინდიკატორი სალაროს ის პროგრამა, რომელიც უზრუნველყოფს პროდუქციის სწრაფად გატარებას, არ აყენებს რიგებს, სკანერი მარტივად „ცნობს“ პროდუქციას და ტერმინალი წამებში ადასტურებს ელექტრონულ გადახდას.
ამ ყველაფრის განსახორციელებლად კი საჭიროა სალაროს მოწყობილობა, სკანერი, კომპიუტერი, ფულის უჯრა და.ა.შ.
თუ გაყიდვებისა და მარაგების აღრიცხვის პროგრამა ოპტიმო-თი ისარგებლებთ, ის დაგეხმარებათ აღრიცხოთ მარაგები, გქონდეთ მუდმივად განახლებადი ინფორმაცია გაყიდვებსა და შესყიდვებზე, იცოდეთ, რომელია თქვენი ბესტსელერი პროდუქტი, მიიღოთ რეპორტები, სტატისტიკები და ამავდროულად ისარგებლოთ მისივე სალაროს მოწყობილობით თვეში სულ რაღაც 90 ლარად. ოპტიმოს სალაროს მოწყობილობა კომპაქტურია, არ იკავებს დიდ ადგილს და გადაადგილება მარტივად შესაძლებელია, ამასთან, არ საჭიროებს კლავიატურას, რაც უფრო კომფორტულს ხდის გამოყენებას. მასთან ერთად დაგჭირდებათ სალაროს უჯრა, საკრედიტო ბარათის ქვითრებისა და ნაღდი ფულის შესანახად.
უსაფრთხოების სისტემა
სათვალთვალო კამერებით ობიექტის უზრუნველყოფა ის მთავარი ამოცანაა, რომელიც თქვენი ბიზნესისა და თანამშრომლების უსაფრთხოებისა და სიმშვიდის გარანტიად უნდა იქცეს. სწორად განსაზღვრეთ სად და რომელ წერტილებში უნდა განთავსდეს კამერები, რათა როგორც გარე, ასევე შიდა პერიმეტრს წვდებოდეს მისი „მხედველობის არე“. თუ ოპტიმოთი ისარგებლებთ მიიღებთ ფასდაკლებას უსაფრთხოების სისტემაზე, კამერებზე, ასევე ინტერნეტის გაყვანაზე და სხვადასხვა სალაროს ინვენტარზე (სალარო აპარატი, პრინტერი, POS მოწყობილობა და სხვა)
ოპტიმოს მომხმარებლებს ქართული ბრენდი SAFE უსაფრთხოების სისტემებზე განსაკუთრებულ პირობებს სთავაზობს:
- 15% იანი ფასდაკლება SAFE-ის პროდუქციაზე;
- 20% იანი ფასდაკლება მომსახურებაზე;
- უფასო კონსულტაცია;
კომპანია SAFE დაარსდა 2017 წელს და მისი საქმიანობის სფეროა უსაფრთხოების სისტემების წარმოება, გაყიდვა, ინსტალაცია და შემდგომ პროგრამულ უზრუნველყოფა, მთავარი უპირატესობები კი გახლავთ:
- ხელმისაწვდომობა;
- მორგებული საგარანტიო პირობები;
- საქართველოს ბაზრისთვის შექმნილი პროდუქცია;
- პროდუქციის ასორტიმენტის და ხარისხის მუდმივი სრულყოფა;
- მზარდი საპარტნიორო ქსელი
თავის მხრივ სილქნეტი სთავაზობს ოპტიმოში ჩართულ ობიექტებს ინტერნეტიზაციას მათზე მორგებული პირობებით – 20%-იანი ფასდაკლება ფიქსირებულ პაკეტებზე და უფასო ინსტალაცია.
ოპტიმოს დახმარებით ისარგებლებთ განსაკუთრებული პირობებით მის პარტნიორ კომპანიებთან და ამავდროულად მართავთ ბიზნესს გონივრულად.